2prensannesi2008 Şuanki uygulamada 6+3 Benim düşüncem 5+3 yani 1 hafta önde uygulama çünkü 6 hafta önce korunuyoduk imkansız olması hastaneye gitsem mi beklesem mi kararsız kaldım böyle bi dönem devamlı hastaneye gitmek istemiyorum
Nuray23 2prensannesi2008 son adet tarihine gore hesapla canim kac haftalik oldugunu😊 hayirli olsun en kisa zamanda duyarsin insallah
2prensannesi2008 Nuray23 yani son adetimden sonra oldu benim hesabım 5+3 gitsem duyarmıyım ki kalp atışını
Nuray23 2prensannesi2008 oyle olmus olsa bile son adet tarihine gore hafta hesaplamasi yapiliyor o yuzden dedim. Doktora gitiginde de son adet tarihini sorucaklar😁😊👍 kendin bilirsin bekleyebiliyorsan 6.haftanin sonlarina dogru gidebilirsin. Ben 6+6 iken duymustum😊
haziranin25i 2prensannesi2008 6+2 de kalp sesi oluşmuştu alttan muayene ile duyulur denildi ama ben istemedim. 6+5 de ultrason ile duyduk