denizali_ Neler yaşıyorsunuz neler yapıyorsunuz ? Aylardır evdeyim çıkmıyorum . Sadece hastaneye gidiyorum . Yarın sağlık ocağına gidecgm ama 5-10 dakikalık yol böyle bayağı uzun bi yol 😹😹hala korkuyorum dışarı çıkmaya acaba çok yürüsem bebeğe Allah korusun bisey olur mu diye hep endişe hep endişe
CanNazlican denizali_ kişisel olabilir tabi ama benim tupbebek ve artık dr gun de 1 km yürüye bilirsin artık dedi bence hareket onemli
Sinemmm03 denizali_ bende 16. Haftaya girdim sali gunu randevumuz var cinsiyetimiz kesinlesir artik 13 . Haftada tahminde bulunmustu cok şükür hic bi sıkıntımız yok hic bireeyden tiksinmedim her sey yiyebiliyorum.
plakayerli Yarım saati geçmeyen yürüyüşten bir şey olmaz bence :) 15. Haftadayım bir sonraki randevuyu beklemekle geçiyor günlerim
denizali_ CanNazlican hayırlısı insallah sağ Salim kucağına alırsın 😌 bende ki tamamen psikolojik. Geçen sene dusuk yaptım korku oluşmuş bende
hazal2131ds Bana doktorum haftada 3 gün en az 45 dk yürüyüş dedi. Bende uyguluyorum. Ayrıca kendimi hamile gibi hissetmiyorum ya unutuyorum bazen, unutuyorum derken hareketlerime dikkat etmiyorum. Allahım korusun yavrularımızı
denizali_ hazal2131ds amin canım amin . 1 ay önce kanal da kanama görmüştü o yüzden korkuyorum tabi ağır is falan yapma dedi , yürüyüş yapabilirsin dedi . Bakalım yavaş yavaş yürüyeyim 🥰
plakayerli denizali_ öğrenemedim maalesef. 13. Haftada gitmiştim erken dedi. İkili teste de girmedim. Siz öğrendiniz mi?
Nanelisekerr denizali_ Benim de 16.haftam bitti bugün 17 ye girdim. Cinsiyeti 12.haftada söyledi doktor 18 inde randevu var bakalım bize sürpriz yapacak mı :)
Cemosum denizali_ benimde 13 haftalık ken yüzde doksan erkek dedi 15 haftalık ken göstermedi.18 gidicem.
denizali_ plakayerli yok canım öğrenmedim 2 Li testte yapalım mi dedi yok dedim suan kafam rahat 😌 ama kıza benziyor demişti daha net olması icin bir ay sonra gel dedi 22 nde gdcegim nasipse
Nanelisekerr plakayerli Direk kız dedi. Değişir ya da yanılma payı var demedi. Ama 12 oldugu için belki diyorum yine de bir sonraki randevuda emin olurum.
svksym Nanelisekerr hayır anlamıyorum bende 12+5 te gittim doktor bırak tahminde bulunmayi çok erken daha göremeyiz dedi. Kimi doktorlar 12. Hafta da pat diye söylüyor. Nasil oluyor anlamıyorum. Ona görünen diğer doktora görünmüyor mu ? Hatta 16. Hafta da bile soylemeyen doktorlar var.
denizali_ CanNazlican bana da kız demişti 1 ay sonra gel dedi 22-23 nde falan gideriz yeter ki sağlıklı olsunlarda önemli değil cinsiyet 🥰
denizali_ Sinemmm03 hadi hayırlısı insallah çok şükür benimde öyle ilerliyor rahat yemek yapabiliyorum insallah hep böyle devam eder 🥰🥰
EbrarBostanci-81 Bizde 15+1 olduk 1 hafta sonra kontrolümüz var 3lü test olucam inşallah cinsiyetini öğrenebiliriz çok heyecanlıyım 🥰🤩
Sinemmm03 denizali_ insallah canm evet bir oglum var birde hayrlisi ve sagliklisi olmasi onemli.tabi ama gönül olmayani istiyo
CanNazlican denizali_ aynen öyle 6yil sonra onca tedavilerden vs sonra çok şükür rabbim nasip etti ya sağlıklı olsun yeter