Merhabalar 6+2 haftalık hamileyim. 5. Haftada (geçen hafta) kahverengi lekelenme ve birkaç defa da peçete ile sildiğimde kırmızı leke gördüm. Doktora gittim kese gördük. 2 defa proluton iğne vurdum ve makattan fitil kullandım geçti. Cuma günü kontrole gittim kalp atışını duyduk çok şükür. Az önce yine lavaboya gittiğimde hafif bir kan gördüm yine doktorla iletişime geçtim proluton iğne vurmamı söyledi vurdum şuan bir şey yok, ama çok korkuyorum. Bu şekilde yaşayan var mı? Bu arada tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım, transferden beri progestan 200 mg kullanıyorum vajinadan fitil olarak, sabah 2 akşam 2 adet olmak üzere. Cevap verirseniz çok sevinirim.