Zynpmimaroglu Merhaba güzel anneler, 33. Haftamdan herkese selamlar erkek bebek annesiyim doğum fotoğrafçısı olarak sizce bu dönemde çekim nasıl olur yada öneriniz var mıdır fotoğrafçıyla ilgili hadi sohbete gelin 🤗
Miskokulum35 Zynpmimaroglu görümcem de hastanenin fotosunu tutmuştu ama hiç beğenmedi. Bide onun hafta sonuna denk gelmişti kuaförü falanda oluyormuş ama hafta sonu oldugu için olmadı. Tam bu zamanlar büyük ormana gittik eşimle ben çekmiştik
Zynpmimaroglu Jdiebsh henüz görüşmedim ama kuzenlerm de orada doğum yaptığı için çok da beğenmedm açıkçası
Zynpmimaroglu Miskokulum35 haklısınız bende pek beğenmiyrm çok amatör çekim oluyo ve video klip anı ölümsüzleştirmek istiyo insan o an çok özel