Merhaba bende 24+3üm erken doğum riskim var benimde aynı zamanda hem bebek aşağıda hem açılmam var lavabo hariç hiç kalkmıyorum kendi annemlerde kalıyorum. Doktorumda bana hiç kalkma mümkün oldukça dedi. 21 haftalıktım açılmam o zaman 10milimdi doktorlar atamadı riskli diye. 3gün önce doktor kontrolüm vardı doktorum 25 milim rahim ağzın dedi iyi dedi 30un üstü olmasını genelde bekliyoruz dedi doktor. Çok anlayamadım açıkçası. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşAllah 🙏