duygu_cvlk inşallah, iste 3 hafta sonra tekrar gideceğim, gelisim geriliği olabilir 37de sezaryenle alirim dedi direkt biz şok olduk, böyle bir şey olacaksa bile genel muayene zamani cat diye söylenmez sanki bi takip eder gerilik var mi sahiden diye, sorar digum için ne düşünüyosun diye ozelde gittigim doktordu bi de o yüzden çok moralim bozuldu sormayın..