beni hatırlayanlar vardır.10 aralık bat günümdü hatta 9 aralık gece falan bekliyodum normal adet periyoduma göre.10 aralıkta erken genelik testi yaptım çıkmadı.bugün normal gebelik testi yaptım yine negatif.adet belirtilerim kaybolmaya başladı sadece göğüslerim hala şiş ve acıyor ama ne gelen var ne testte çıkan çift çizgi.bütün testler negatif çıkarken yarın kan versem mi yoksa geç döllenme ihtimalini dikkate alarak 2-3 gün daha beklesem mi 🤔🤔