Ben ezgi hanimdan randevu almis gitmistim pandemi dönemi olmasina ragmen iceride doktorlar ve saglik çalışanları pasta kesip dogum gunu kutladilar
Kutlamalari bittikten sonra ismim yandı iceri girdim iceride uc kisi kalmisti ben çatalda muayne olurken karsimda pasta yiyip cay içerek ekrana bakip yorum yapiyorlardi igren bir durumdu sikayet ettim fakat sonuc yok
ben bu iki doktoru önermiyorum daha öncede mustafa beye gitmistim hic yerinde yok stajerler bakiyordu