Benimde 5 haftalıkkken testlerimde şeker çıktı doktorum endokrine yönlendirdi orda da 10 gün şekerimi ölçtüm sabah ögle akşam ama çok değişik çıkıyordu bazen düşük bazen yüksek diyetisyene yönlendirdi gitmedim daha bi süre kendim deniyordum evde yediklerime dikkat ederek ama yinede aynı Bazen düşük bazen yüksek açlık şekerim bu arada yüksek cıktı benim şimdi diyetisyene gidicem mecburen düşmüyor tamamen çünkü