Tugba__- PULCET 40 mg. Doktorundan isteneni öneririm. 12 haftalık hamileyim yaklaşık 5 haftalık tan beridir inanılmaz derecede hazımsızlık sorunum vardı ve daha önceden de mide ağrısı yaşadığım için hamile olunca daha da kötü olmuştum. Çevremde kiler normal diyolardi. Bide ilk gebeliğim olduğu için inanıyordum belki geçer diye ama dayanamadım. Geçen hafta doktoruma söyledim. Prilam ı istedim oda yok vereceğim ilaç daha keskin seni daha iyi rahatlatır deyip bu ilacı verdi. Onca hafta neden çektim keşke daha önce alsaydım ilacı. Sabah aç karnına bı tane içiyorum miss gibi herşeyi yiyorum içiyorum şuan sorunsuz bulantısiz ve daha önemlisi kusmasız bir şekilde. Zaman kaybetme al derim. Muz, salatalık hepsi hikaye.