busracekerr Arkadaşlar merhaba 5+2günlük hamileyim sol boğazımda ağrı var doktor sprey verdi ancak geçirmiyor önerisi olan varmı bu durumu yaşamış tesekkürler
Asyakuzusu busracekerr Aynı zamanlarda oldum bende canım. Boğaz ağrısı ilaç kullanamama offg çok kötü oluyor. Zencefil ve zerdeçallı bal yap. Yavaşça yut. En doğal yol
Elifbc busracekerr cistus pastil var ondan kullanabilirsin çok iyi geliyor ben boğazım yanınca onu kullanıyorum doktorum tavsiye etti. Birde bağışıklığını güçlendirmek için kefir içmeni tavsiye ederim. Hastalıktan çok güzel koruyor. Geçmiş olsun
Elifbc Asyakuzusu siz hangi kaynaktan araştırdınız bilmiyorum ama bana doktorum tavsiye etmedi. Dikkatli miktarda kullanılmadığı sürece düşük riski oluşturabiliyor.
Asyakuzusu Elifbc Herşeyin fazlası zarar tabiki. Zencefil zerdeçal bi insan bunları ne kadar tüketebilir ki günlük. Tatlı değil makarna değil. Baharat sonuçta. Aksine faydası var.
Asyakuzusu Elifbc Google yazın hamilelikte zencefil kullanımı diye. Doktor yazılarını faydalarını okuyun. Benim doktorum tavsiye etti. Ben kullanıyorum.