Merhaba kızlar. 14 haftalık hamileyim. Bi kaç gün önce kontrole gittiğimde kordonumda kist oldugunu öğrendim ve doktorum beni perinatologa yönlendirdi. Aynı gün perinatalogada gözüktüm. Bu kistin çok önemli olmadıgını bi süre sonra geçedebileceğini yada geçmeyebileceğini ama pek bi sorun olmadıgını söyledi. Fakat incelerken kordonda iki olması gereken umblikal arterin tek oldugunu farketti. Bu iki sorun neden aynı anda var diye benide strese soktu. Bu durumu yaşayan duyan varmı?