Mom-2 Kızlar bu ikinci hamileliğim zaten kramplarım oluyordu dün gece uykudan fırladım bacağıma bile kramp girdi aniden uykudan uyandırdı sizde durumlar nasıl
ikievlatannesi Mom-2 benimde ikinci hamileligin 28+2 yiz bizdede durumlar ayni canim ilk hamileligim daha kolaydi sanki bunda biraz zorlaniyorum agrilarim bunda daha fazla 🤦♀️
Yagmur_C Mom-2 magnezyum eksikliği canım benim de öyleydi 2 aydır düzenli kullanıyorum hiç yok kramplarım
ssnnmmm Mom-2 magnezyum kullanmıyorsanız doktorunuza bildirin hemen yazar zaten bide günlük 1-2bardak süt
Mom-2 minik_kalbim kuzum çok şükür karnıma girmedi ama bacaklarıma sürekli giriyor kalçama kımıldatmıyor
Aslihan16 ikievlatannesi bende tam 28+2 yim ☺️🎈 ilk gebeliğimde çok kasılmam olunca bu hamileliğimde 3. Aydan itibaren hergün magnezyum içiyorum daha iyiyim magnezyumlarınızı içmeyi öneririm
Haynayff Yagmur_C benimde karnımda kasilmam oluyor,buarlar çoğaldı,acaba normalmi yoksa magnezyum eksikliği ndenmi yada vitamin
Yagmur_C Haynayff kaçıncı haftadasınız acaba ara ara kasılma normal diyor doktorum ama çok sık olursa sorun olur bence yine danışın doktorunuza
eliff26 Mom-2 benimde bacağımda çok kasilma oluyordu tam uyuyacağım vakit başlıyordu düzenli maden suyu içiyorum şimdi yok gibi maşallah
Mom-2 Tatlimm_tatlimm yokcanım aniden giren birşey kımıldatmıyor hiçbirşekilde ama karnıma değil bacaklarıma kalçama giriyor