Elifnaz 25 haftalik olduk ve sirt üstü bide sag tarafta uyumak hoşuma gidiyor sol tarafa alışkın degilim denesem de uykm yok sizce ne yapsam
Mujdeicel Elifnaz xkyerva arkadaşlar sol tarafımıza yatmamız şart değil fakat sırtüstü yatmamamız şart. Bebeğinizin nefes alışverişini engelliyor ve ona baskı yapıyoruz bu sayede. Sağ ve sol tarafımıza dönük yatmalıyız her zaman . Lütfen sırtüstü yatmamaya özen gösterin.
Rums Elifnaz bende 31 haftaligim son zamanlara kadar ben ful sirt üstü yattim. gittigim doktorlara saglik ocaklarindaki hemsirelere sordum hep sirt ustu sakincalimi diye nasil rahat ediyosan oyle yat dediler. agirlasanaa kadar bir sorun yok ama son zamanlarda sol tarafa yatmak daha iyi oluyo sanirim. bende sag tarafima yatmayi cok seviyorum doktor muaynede sag tarafina cokmu yattin sag bobregin sismis artik sol tarafina yat dedi. baska bi doktorla onunla bi alakasi yok dedi. enn iyisi her iki tarafada dengeli.bi sekilde yatmak🤗
Heather Elifnaz sol taraf tavsiye ediliyor ancak ben yatamıyorum mesela kalbim çarpıntı yapıyor nefrsim kesiliyor sola yatınca sağıma yatıyorum mecbur. Böyle bir sıkıntınız yoksa yastık koyup sırtınıza sağınıza dönmeyi engelleyebilirsiniz.
xkyerva Bizde 21 haftalık olcaz allahın izniyle ama bende hiç sol tarafıma yatamıyorum dediğin gibi ya sırt üstü ya da sağ tarafıma dönmem gerek uyuyabilmek için
Mosimosi Sol tarafımıza yattığımızda bebek daha iyi besleniyor. Midemizin, damarlarımızın vs. konumundan dolayı biz de daha rahat ediyoruz. Zaten ilerleyen zamanlarda başka tarafa yatmak bebeği rahatsız ediyor ve çırpınmaya başlıyor.
Cigdem91 Mosimosi aynen sırt üstü yattığım zaman kıpır kıpır oluyor sanki rahatsız oluyormuş gibi 2 gündür bunu keşfettim hareketlensin diye sırt üstü yatıyorum bilerek sonra hemen soluma dönüyorum sakinleşiyor garip bir şey 😇😊
Setenay Midem bulanıyor artık sola yatamıyorum. Bazen sırt üstü yatmam gerekiyor. Yarım dönerek yatıyorum :/
Aydaozk Valla bende yatamıyorum soluma nefes alamıyorum çünkü burnum tıkanıyor resmen darlanıyorum bir süre sonra zaten sıcak basması da cabası