Srd **Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları. Hastaneye gidinceye kadar 15 gün adet üzerinden gecmiş olucak. Bebeğin kalp atışını duyarmıyız acaba. Yada kesmeyi felan görür müyüz byle bnm gbi olan anneler var mı bu süreç nasıl gecti ** -
ysfali06 Srd ben hastaneye gittiğimde adetümden 10 gün geçmişti sadece kese göründü Bi 10 gün snra da kalp atışını duyduk 🤗
Mom4 Kalp atışını duyamayabilirsn ama keseyi görürsün inşallah canım çünkü kalp atışları 6-7.haftada duyuluyor