Benim de 20. Hafta ve hala kusuyorum bazı hamilelerde olabiliyormuş bende hala prilam kullanıyorum ayrıca işk cocuğumda doğuma gidrrken bile kusmuştum 9 ay boyunca hergün ilaç kullanmadığım için kusardım ama suan ilaçtan dolayı cok şükür iyiiym ilacı bırakınca yine bulantı ve kusma başlıyor