Emineslh Nurcandeniz34 bende huzursuzluk uykusuzluk ve mide yanması oluyor boğazımda falan ve nefes alırken zorlanıyorum gece uyuamıyorum bebek tekmeleyip duruyor ne tarafa dönsem bacaklarıma belime koluma kramp giriyor 😢
oglusunakavusmayibekleyenanne Nurcandeniz34 canım bulantim yok ama şuan 28+3 günlüğüm şaat kaç oldu hala uyku yok zaman ilerledikçe ruh gibi dolasicaz anlasilan
Nurcandeniz34 oglusunakavusmayibekleyenanne hahahhah allahım hikmeti doğacak günlerdeki uykusuzluğa hazırlıo sanırım bizi allah hafif bi saat nasip etsin inş hepimize
oglusunakavusmayibekleyenanne Nurcandeniz34 amin inşallah canım yakında göz kapagima kurdan takip dolasicam diye korkuyorum🤣🤣🤣🤣 napalim sağlıkla kucağımiza alalım da varsın uykusuz kalalım