Aynurr16 Serene001 genetik ve vucut yapısı bence ben en az 4 litre tüketiyorum çatlağım olmadı diye sevinirken kendimi nazara getirdim 37 de alttan başladı hafif hafif 🥺
naz0659 Sana harika bir yazı bırakıyorum canım :) https://www.bebekyasami.com/hamilelikte-su-icmenin-faydalari-495
maras46 Serene001 hamilelik öncesi günde su içmesem aklıma bile gelmezdi. 6. Aydan sonra aşırı susuyordum günde 5 litrelik suyu bitirdiğim oluyordu. Sonra yine kalmadı şu an 35+6yim yine aşırı susuyorum