chaos eğer hastanede lavman yapılmadıysa şimdiye kadar çıkmanız gerekiyordu. Bende 4 Aralık’ta sezaryen oldum. Gaz çıkaramadığım için lavman yapıldı. Taburcu olduktan sonra her gün 2 bardak kompostoyu taneleri ve suyu ile tükettim. Elma, ayva ve kuru kayısıdan şekersiz komposto yaptı annem. Ikınmamamız gerekiyor bu süreçte. Her gün tuvalete çıkabiliyorum. Tavsiye ederim.