Canım bu benim 2. Doğumum kızım doğduğunda 3 ay emzirdin sütüm de direk gelmişti ama 3 ay sonunda kızımla meme reddi yaşadık emmedi beni. Sütüm azalmıştı fln. Ama hiç ekstra bir şey içip kullanmamıştım yemek yemem de çok azdı. Çok pişman oldum sonra çünkü mama parası maddi yönden çok zorladı bizi. Şimdi doğumuna 3 gün var. İnternetten Humana Steel tea çayından sipariş verdim. Çevremdeki herkes çok işe yaradığını söylüyor. Birde bir kaç çeşit damla var mış aczanelerde satılan Galactago Bi tanesi mesela. Onu da deneyebilirsin teyzem çok faydasını gördüm deli gibi süt yapıyor demişti. Ayrıca otururken emzirirken fln al yanına Bi kase marul taze soğan yeşil ne bulursan çerez gibi ye. İnşallah çoğalır sütün ☺️ benim ki sütten ağzı yanan misali ilk kızımı emziremeyince bu sefer her yolu deneyeceğim inşallah sütüm olsun çoğalsın diye