momelif Selam arkadaslar ben sali gunu biyopsi yaptirdim bugun 5. Gun ve yutkunamiyorum hala boynumu yukari kaldirdigimda agriyor internette baktigim kadariyla hemen ayni gun agrilar geciyor diyor bu kadar uzun surmesi normalmi endiselenmelimiyim
Minikjelibonum momelif geçmiş olsun canım. Ne için biyopsi yapıldı. Annem olmuştu benim hundan yaklaşık 10 yıl önce ama annemindr çok uzun sürmüştü. Normal boğaxına iğne giriyor sonucta geçer. Umarım güzel sonuçlanır
momelif Minikjelibonum tesekkr ederm cnm annene de cok gecmis olsun nodul tespit edildi parca alinip patolojiye gonderildi insaallah sonucum da temiz cikarda icim rahatlar suan bukdr surmesi normalmi diye endiselendm daha dr a gtmeme iki hafta vr oyuzdn burdn srmak istedm uzun suruor yani gecmesi biraz icim rahatladı ck tsk ederm