baby3_ Aslanannesiayse kimsenin sizin sadakanıza ihtiyacı yok.ama sanırım sizin biraz empati kuracak beyne ihtiyacınız var. Yukardaki insanların da yorumunu okudunuz sonuçta herkes aynı fikirde bari küstahlık etmeyin
Aslanannesiayse baby3_ sensin küstah ayrıca empati kurması gereken biri varsa oda sensin burda hepimiz gebeyiz ve kimseyi yargılamak senin haddine değil stresi tetikleyen cümleler de empati gerektirir
baby3_ Aslanannesiayse hepimiz gebeysek insanların aklına neden düşürüyorsun bu mu empati. Bide üstüne kilo kilo meyve yollucam ben diye artistlik yapıyorsun evet çok düşüncelisin
Aslanannesiayse OOKalp01 yazmıştım tepki gördüğü için başlık değişti neyse önemi yok artık ama sağolun sorduğunuz için