Tugcekkkkk 2anne11 çok geçmiş olsun canım. Lavman falan önermedi mi doktor. Ben sezaryen den sonra böyle oldum doktor duoalac verdi. Tuvalete çıkamazsan Lavman yapabilirsin demişti
Gizemceylan 2anne11 suya oturmak bende çok faydalı diye duymuştum yine de danışın tabi yanlış yönlendirmek istemem
Gamzela123 2anne11 acı baharat kullanma Bol su iç.. Sabahları çörekotu yağ 1 çay kaşığı.. Düzenli kullanınca kabızlık bitiyor.. Çörek otu emzirirken içilirmi bilmiyorum ama hamileyken iyi değil
Hevn 2anne11 canım yırtık oluşmuş onu tedavi edemez ama kabızlığına dupholac vermesi lazım dı kadın doğum doktorunla konuş yazsın sana
2anne11 Gamzeaksyyy ameliyat olsana bu seferde 1 ay aynı agrıyı cekecekmıssım dıkıs yarasını doktor dedi bana korkuyorum amelıyattanda cocugun var nasıl yapacağım ameliyat olmam cok caresız kalmazsam
Ebruuuylmz 2anne11 duphaloc şurup bendr kullandım doğumdan sonra 20 gün tuvaletimi yapamadım makatima zeytin yağı vazelin elime ne gelirse sürüyordum artık sonra zorladım kendimi tuvaletimi yaptım dupaloc şurup söylediler yazdırdım kullandım yalnız doktor bağışıklık yapıyor tuvaletini yapana kadar kullan yaptıktan sonra ara ver tekrar kavız olursan birdaha iç demişti bilginiz olsun diye söyledim geçmis olsun 😊