Gizemurug içme canım
günahına giriyorsun, içerdiği nikotin gelişim bozukluguna sebep oluyor, engelli dogarsa veya ilerleyen günlerde kalp atısı dururda ölürse vicdan azabından kahrolursun.Ben kola içiyordum günde 2.5 lt deli gibi severim bıraktım.sende içme bir tane bile içme