FatmaEker Ahh ahh 32. Haftamdan beri erken doğum riskim var 3 cm açıklıkla ha geldi ha gelecek derken 40 olduk sayılır ama hala gelecek beyfendi 😒 Artık kavuşmak istiyorum lütfen gelir misin oğlum😎😎
hulya_sncr47 FatmaEker bnde 39+4 günlük gelmiyor bu gece çok hareketli hareketleri acıtıyor canımı ara ara bel ve kasık ağrısı oluyor midem çok kötü sanki zehir vermişler öyle br acı ekşi br tat geliyor ki Boğaz’ım yanıyor ama bebiş gelmek bilmiyor 😑😑😑
FatmaEker Ve bir haftadırda 5 cm açıklıkla geziyorum sancı bekliyorum yok su bekliyorum yok nişan bekliyorum oda yok😂
Yagmurbegum FatmaEker suni sancı teklif edildi mi acaba ☺️ Hayırlısı ile bir an önce kavuşursunuz inşalla 🤲🏻🤲🏻
FatmaEker Yagmurbegum yok canım 38 haftalık hamileydim o zaman daha zamanı var diye gönderdiler kanaman sancın suyun olursa acilden girersin dediler zeynep kamilde
Serifeinc4 hulya_sncr47 40+1 olduk bizde benimde bu gece çok hareketli ve ara ara ağrılarım oluyo 10 dk da 15 dk da 1 gibi acaba doğum sancısı mıdır bilemedim çok öyle dayanılmayacak gibi de değil ama yürümekte zorlanacak kadar bi ağrı
FatmaEker hulya_sncr47 benimde gece çok hareketliydi 4 e kadar tepindi içimde sıpa😂 Ama hala beklemedeyim🙄