Hatice_duva Ben test yapmıştım hamile oldugumu öğrendim yaklaşık 2 hafta sonra kanamam oldu etlik acile gittim alttan muayene yaptılar ultrasonda bebeği gördüm. (Kesinlikle alttan muayene yaptırma kanamam daha da coğalmıstı benim bebek kucuk oldugu için keseye tutunmaya calısıyomus) İlk aylar da kesenin içinde mi bebek dışında mı sağlıklı mı diye bakıyolar ama fazla alttan muayene olmanı tavsiye etmem. Benim kanamam oldugu için düşük riski vardı 1 haftaya yakın evde Yatttım corona dan dolayı hastane de yatmak istemedim. İlac kullandım sürekli ayaklarımın altına yastık koydum uzandım ani hareketler yapmadım. Uzun süre ayakta kalma yüksek yerlere uzanmaya calısma. Şuan 22+6 haftalık hamileyim ❤️ kendine ve bebişine iyi bak 😘