Merhaba güzel anneler 🌸 gebe kalmadan 3 ay önce levotiron (Hipotiroidi) tedavisine başladım. Değerlerim biraz normale dönmüştü. Hamile olduğumu öğrendikten sonra bi daha gittim. Hamilelik için değerlerim çok yüksek. 2.5in altında olması gereken değer 4.5 civarı. İnternette biraz araştırma yaptım. Tiroid bezinin az çalışması durumunda çocukta zihinsel fiziksel sorunlar olabiliyormuş. Korkuyorum tabi haliyle. Aynı durumu yaşayan levotiron kullanan annelerimiz var mı?