Hassas olmasina iyi bişey demişlerdi bana gebeliğin normal ilerliyor demişti büyüklerimiz. İlk üç ay Bende sürekli göğüslerimle kontrol ederdim hassasiyet varsa oh bebeğim şükür iyi derdim 😂 tabi ne kadar doğru bilmiyorum ama ilk üç ay bendede olmuştu