Ilovemybaby 36+3 haftadayım. Bebeğim baş aşağı duruyor. Bacağı ya da ayağı bilmiyorum ama göğsüme doğru bir yere baskı yapıyor. İttiriyo ve çok acıyor. Normal mi bu acaba. Ben yanlış mı duruyorum yanlış bir şey mi yapıyorum acaba
Nilaykirikbas5516 Ilovemybaby normal canım o karnında büyüdükçe göğsüne doğru acı hissedersin zaten bende de oluyordu hiç korkma yerleri daraldıkça şekilden şekile giriyorlar