Merhaba arkadaşlar 17+3ğm oğlum olucak bugün kontrole gittim 1 hafta önden gdiyor dedi bunu biliyordum en başından beri öyleydi ancak bugün organ ölçümlerini yaptı böbrekleri bu hafta için erken gelişmiş dedi ne tür risk oyr dediğimde erken doğum dedi ama takip edicez dedi. Böyle bi durum yaşayan oldumu acaba içime bişey oturdu resmen 3 gğn sonra profesör önerdi eşini oda bi bakıcak detaylı