Hamileliğim boyunca burada bir sürü doğum hikayesi okudum. Bugün bana da kısmet oldu yazması. İlk doğumum da sabah 5gibi suyum gelmişti 38. Haftamda. Sancım yoktu hastameye gittim suni sancı verildi mecburen 8 ile 13:30arası iyi hissedilen sancıları çektim ve oğlum doğmuştu. Bu sefer 39+4 de gece 2:30 civarı bi akıntı hissettim ayağa kalktım ve birden bişe boşaldı dedim suyum geliyo. Tuvalette yoğun olarak nişan dedikleri sümüksü akıntı olduğunu gördüm , ardında tabi suyumda gelmeye başladı. Yatsam mı biraz diye düşündüm suyum cok fazla gelmeyince ama tabi içim rahat etmedi kalkıp duşumu aldm hazırlandm ve 4civarı hastanedeydik. Bu arada adet ağrısı gibi sancım oluyordu 5dakkaya bi. Nst ye bağlandım 5e geliyordu ebe geldi kontrole 2cm açılman var dedi. O sırada sancılarım 70-80civarı gelmeye başlamış şiddetini artırmıştı. Israrımla nst den cıkardılar yürümek istedim ama şunu farkettim ,bilmiyorum yanlış mıyım , sancı anında ayaktayken daha çok baskı olduğundan daha çok canım yanıyordu sanki. O yüzden yatakta oturarak karşıladım genelde ayaklarımı önümde birleştirip. Bir iki kez dünlenme anında squat hareketiyle çömelme yaptım. 6gibi ebe geldi ve açılmam 5olmuştu. Doktoruma haber verdiler yarım saat sonra o geldi baktı tama yakın açılman doğumhaneye iniyoruz dedi. Hazırlık yaptılar o ara saati sordum 6:53tü tam 7 de oğlum kucağımdaydı. Kesisiz olacsktı doğumum ama 3ıkınmamda da çıkaramadm. Çok ufak bi kesi attı ve hemen çıktı. O an zaten kesi felan umrunuzda olmuyor. Hikayem bu şekilde sorularınızı ysnıtlayabilirim.