Jaleela 16 haftalık hamileyim belimin orta kemigi ve sol kalçamda şiddetli ağrı oluyor ve ağrı bacağıma vuruyo bunun sebebi ne olabilir yaşayan varmı buna benzer aranızda ?
058elf Jaleela ayakta fazla kalıyo musun canım ondan olabilir, benimde 15. haftamda başladı bel ağrım bazende kalçma vuruyo tek taraflı. Biraz dikkat ettim sonradan fark ettim ki ayakta uzun süre kalırsam vuruyo
paradiseeeeee Jaleela bende var aynı agrılar doktora gittimde sorucam kalçalarım basenlerim hep agrıyo gece yatarken bin kere uyanıyorum
Edaaydin Jaleela bitek bende oluyor sanırdım 🤦🏼♀️ 17+3 üm benimde aynı şekildey sol kalçam topallıyodum ağrıdan resmen. Doktor tavsiyesiyle sol tarafıma yatmıyprum pilates ve yoga yapıyorum uyguladığımdan beri çok şükğr hiç ağırmıyor denemelisin kesinlikle siyatik sinir sıkışması
HAU 26+6 haftalığım ağrılar bir türlü geçmiyor benimde basan kalca leğen kemiği bel sırt kaburga kemiğim ağrıyor hatta bugün baya şiddetliydi hareketlerde baya zorlandımm 🤰🏻😔🙏
Jaleela HAU evet aynılarını yaşıyorum gece sık sık uyanıyorum hatta yanlış hareketimde kitleniyor belim 😣
Jaleela 058elf aynen cnm uzun süre kaldigimda oluyor büyük ihtimalle Ağrı kremi falanda fayda etmiyor sıcak su torbası uyuşturuyor birazda olsa 😞
Jaleela paradiseeeeee bende doktoruma sorucam kontrole gittiğimde inşallah dayanılır gibi olmuyo bazen
Edaksoy 37 haftalık oldum. Hâlâ ağrıyor doğumdan sonra rahatlıyorum.Ilk bebeğimde de böyle çektim fıtık var kilo da alınca ıyicene baskı yapıyor.Dolgit kremle hafif eşim ovuyor arkasından belime sıcak su torbası koyuyorum öyle biraz rahatlıyorum.
Jaleela Edaksoy banada fıtık olabilir demişlerdi ama sürekli devam ediyor nereye kadar bilemedim bnde sicak su torbasiyla krem kullaniyorum biraz olsun hafifletiyo ağrıyı
Alinamoms Jaleela magnezyum eksikliğinden dolayı oluyormuş o ağrılar ama acaba ilaç yetmiyor da olabilir mi soda ve muz da tüketin dozunda hergün deneyin faydası olur belkide ben sodayla azda olsa ağtılarımı hafiflettim. Muz da etkili.
Jaleela Edaksoy benim sol tarafımda 2 tane kistte var o da yapıyor olabilir mi acaba doktoruma sorucam gittiğim de
Edaksoy Jaleela Bende de çikolata kisti vardı doktorum rahim büyüdükçe kistlerin küçülüyor o yüzden yapıcağını sanmıyorum. Bence sizde de fıtık var erken baskı yapmaya başlamış. Mesela bana yürüyüs hiç iyi gelmiyor bazen yatıyorum daha çok ağrıyor ayakta durunca ağrımıyor yada tam tersi ayakta sabit duramıyorum şuan doğumu bekliyorum bi an önce ağrımdan kurtulmak icin
MKrasnic Edaaydin cinsiyet oğlan olduğu zaman genelde kalça ağrısı yapıyor diyorlar, pilates fikri için teşekkürler ben de başlayacağım.
Yagmurbegum Jaleela benim ilkinde bu kadar olmamıştı ama şimdiki gebeliğimde cok cektim o ağrıyı. Topallatıyordu bıle. Sağa sola dönemiyordum yatarken. Doktora sordum normal dedi doğumdan sonra gecer dedi. Rahmin büyümesiyle ilgiliymiş anlattı bir seyler ama tam hatırlamıyorum. 30 haftalık oldum farkettimde bu aralar iyiyim şükür.