Aslandefne17 Merhaba 35 haftalık 2. Hamileligim son yarim saattir sırtıma ve göğsüme batma şeklinde sancı vuruyor doktoruma yazdim ama geri dönüş bekliyorum acaba gebelikte mi yoksa bu virüsle alakası var mi diye korkuyorum
F-Gemi Aslandefne17 30+5 im bende de gün aşırı göğsümle kaburgam arasına batma ağrısı oluyo dün doktordaydım söyledim çok normal bebek karın büyüdükçe bağırsaklar sıkışıyo göğüs kafesi geriliyo oda ağrı yapar dedi