Şimdiki aklım olsa yaptırmazdim çevremdeki yaptıran herkezde gebelik şekeri çıktı yaptırmayanlar da bişey yok bikac büyüğüm şeker yuklemesinden sonra gebelik şekeri oluşuyor keşke yaptirmasaydin dediler iş işten geçti şimdi 37.haftama girecem hiç bir şekilde şekerli bişey yemiyorum yinede sekerim tavan insülin de kullaniyorum en fazla sınırın bı tık üzerinde kalıyor 😡😡😡