Gebelikte ilaç içmek keyfi bi durum değildirki yapılan testlere göre neye ihtiyacımız varsa doktor ona göre verir zaten çoğu vitamin. ağrı kesici grip hapı kimse içmiyordur tabi. Doktorum ne yazdıysa ne verdiyse kullandım.Doktorunuza güvenin onlarda ilaç yazma meraklısı değil en azından benimki kesinlikle değil.