Mizgin2020 Cupkek ben Letrasan kullaniyom zaten benzer ilaçlar yan etki olarak bende sadece baş ağrısı oldu canım
Cupkek Mizgin2020 evet ya baş ağrısı çok fazla oldu birde göğüs uclarım çok acıyor anlamadım ki canım sordum cevap veren de yok 🥴
Mizgin2020 Cupkek göğüs ağrısı hiç birzaman yaşamayan ben bu 2.ayim.kullanism ve göğüs ağrısı yapıyor yani bende de o sıkıntı var hatta geçen ay acaba oldu da o yüzden mi göğsum sızlıyor diyodum kendime