KkubraKkubra44 Arkadaşlar ben kilolu bi hamileyim. 3. Dogumum olucak. Ama en son 6 sene önce dogum yaptım. O zamn hasta bezi kullanmıştım. Şimdi depend alsam nasıl olur. Bana olurmu açaba. 🙈
Betulkalkan KkubraKkubra44 e bebekte trendyol hepsiburada cogu yerde satılıyor orta beden büyük bedeni falan var
Hilalkrmzkn KkubraKkubra44 bende hep yorumları okuyordum dependle ilgili kilolu olanlar için büyük beden alınması gerektiğini yazmışlar migrosta var orsya gittim xl olanını aldım l bedenin sıkma ihtimaline karşı ama eve gelip denediğimde beli baya boldu :) ben 95 kiloyum şuan ona göre almanı tavsiye ederim