Merhaba arkadaşlar pazartesi günü vajina ağzında nokta nokta beyaz lekeler vardı, ne olduğunu anlamadım ama çarşamba günü baktığımda geçmişti o görüntü. İnternetten baktım mantar olabileceği ve sirkeyle silinmesi gerektiği yazıyordu aynı şekilde bu platformda da aynı şeyleri okumuştum ve sirkeyle sildim. Dün cinsel ilişki sırasında çok fazla ağrı yanma ve ardından kanama oldu. Bir şey göremedim ama sanki ilişki sırasında çatlama oldu da o kanadı gibi birkaç damlalık bir kanamaydı. Hafifte bir şişlik hissettim. Sizce mantar veya bir tür enfeksiyon olabilir mi? Ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mı?