Ozaman başlayalım 🙂hamilelik sürecimden başlayayım öncelikle …21 yaşındaydım hamile kaldığımda ilk 1ayda çok az mide bulantısı dışında ,6.ayımda sağ bacağımda 2ay kadar topallık oldu .çok korkmuştum olduğunda sonra araştırınca geçici olduğunu öğrenmek rahatlattı beni 🙂.bebeğimin Doğum tarihi tamda benim hesapladığım tarihti.Doğuma 1 hafta kala nolur nolmaz diye eşimle annemin evine gittik. Herşey çok normaldi günlük yaşantım hiç değişmedi bol bol su içtim ve yürüyüş yaptım,hatta doğum dan 1gün öncesi bile gezmeye gtmiştik 🙃 veee beklediğim tarih gelmişti . Ama Bnde hiç bi değişiklik yoktu eşim uyandı ve gün geldi ama doğmayacak galiba dedi be işe gitti 😒 sonra kalktım günlük ev işleri düzenleme herşeyi yaptm.sonra karnımda çok hafif bir ağrı hissettim bu agrı regl ağrısı gibi bile değil ..sonrası ağrı gidip 5dakka sonra geri gelmeye başladı sonra 3dakkaya düşünce ağrılar .dedim minnacık bir ağrı ama 3dkkda bir oluyor bu doğum sancısı 😳 hiç panik yapmadım ve endişelenmedim gayet soğuk kanlılıkla kalkıp duş aldım saçımı düzleştirdim hazırlandım makyaj bile yaptm🤣 sonra annemi çağırdım hadi dedim hastaneye çıktık evden annem taksi çağıralım dedi .bm yok boşver doğmaz falan millete laf vermeyelim dedim (mahalle biraz dedikoducuda 😅) bindik otobüse sallana sallana gittik yanlız bnde hiç bişey Yok çok normalim sonra hastaneye girmeden aç girmek istemedim çünkü duymuştum aç kalanlar oşmuştu 😋neyse girdik yedik annemle. Girdik hastaneye hemen alttan muayene etmek istediler ..bi baktılar ki zaten rahim 7cm açılmıştı bile 🥺 doktor bana baktı ve sen bu şekilde nasıl yürüyebiliyosun dedi ve acil araba getirin hemen doğuma çıkarın dedi ben şaşkın heyecanlı annem de o sırada ağlıyordu 😭 sancı odası varmış oraya aldılar beni başka hamilelerde var her yerden ses geliyor dedim noluyor ya 😱 bnde bekliyorum bnde onlar gibi olucam DİE baktm bişi olacağı yok doktorlar diğerleriyle ilgileniyor .hemşireye geçeliğimi kendim giyebilirmiyim dedim şaşırdınız tabi gidebilirsen çok seviniriz dedi.bütün iç çamaşırımı çıkarıp geceliği giydim sonra uzandım bekliyorum sancılanmayı 🤔 hemşire o sırada gelip kalçadan bir iğne yaptı .saat 17:00civarıydı çok uykum geldi sakıncası yoksa uyuyabilirmiyim dedim tabi dediler uyumuşum ..hafif bir mide bulantısı ile 2saat sonra uyandım o sırada doktor geldi ve alttan suyumu patlattı sıcak bişe akıyordu tamamen su bittiğinde o sıralar çok titizdim ayağımla çarşafı topladım 🙂 artık rahimde bir basınç hissediyordum uykuya devam ettim ama uyku sırasında kimse bana bişey dememesine rağmen sürekli ıkınıyordım ..bnde öyle devam ederken bebeğin kafası görünmüş bile 👼🏻 Acil dediler doğuma hemen alın yine bir arabadaym aldılar beni doktor kendin çatala çıkabilirmisin dedi tabi dedim iyiydim çünkü çıktım ve uzandım doktorum erkekdi ..sonra alt tarafı yani doktoru ben göremiyorum tabi yanıma bir hemşire geldi sordum ona ne zaman doğacak diye oda ıkın dediğimde ıkınırsan 5dkda doğacak tamam dedim ..Doğuma 1 kaç dakika kalmıştı alttaki doktorlar 6kişi olmuştu😅doktor şaşkındı ve herkesi toplamıştı herneyse vakit geldi …hemşire karnıma bastırdı ıkın dedi ıkındım ama rahim dardı sanırım alttan üstten kesik attı ama iğne vurulduğundan hissedilmiyor bile vallahi. Bak🤗sonra bi anda çekti aldı bebeğimi. 👼🏻👼🏻👼🏻Canım kızım benim o anda. Elime alamadm tabi pisdi die😂 Bebek çıkınca işlem bitmiyor sonra bebeğin eşi oluyormus onuda çekti doktor onu çekerken için rahatlamış hissediyosun ve dikiş 🧵 zamanı doktor dikiş atarken onla konuşarak doktor bey kaç dikiş oldu diyebiliyordum pişkince ..doktor bunun üstüne 10 dikiş olduda kızım Allah aşkına hiçmi acın Yok dedi ..gerçekten yoktu sonra işlem bitti ve beni odaya aldılar .devlet hastanesi olduğundan normal Doğum yapanlar kendileri bebekleriyle ben kendisiyle ilgilenebiliyordu. Çantamı göndermişler annemler odaya aldım ıslak mendille heryerimi sildim ve üstümü değiştirdim eşofman gydim ,,sonra bebiş geldi 😍😍😍ooow minnoşum benim hemen aynı şekil onuda sildim temizledim. Altını bezledim ve üstünü giydirdim 🙏🏻Hayatımda sanki Bebek emzirmiş gibi bide emzirip uyuttum 🥰🥳 o sırada yan tarafta bi kadın çok kötü haldeydi kalktım ve ona yardım ettim bebeğini giydirip eline verdim 🙂 sonra hastaneden hemen çıkmak için içimdeki kanın boşalması lazımmış kalkıp gezindim ortalarda o sırada. Annem geldi ve şok oldu Bn ve bebek çok iyiydik çok sevinmişti 🙏🏻😘😍 çok şükür sağ sağlim Ada öykü kucağındaydı ❤️ Peki şimdimi 12 haftalık hamileyim 🤰🏼ve mide bulantısından başım kalkmıyor Çok çekiyorum acaba Buda ada gibi kolay olurmu ?yaşla alakalıda olabilir şuan 34 yaşındayım 🤔herneyse güzeldi ilk inşallah heminizde aynı kolaylık olur ben Allah yardım der 🙏🏻 Hayırlı geceler