Sedeff01 75 gr içtiğiniz çilekli
şey glukoz şurubu yani siz onu içerek yükleme yapmışsınız ilk ve ikinci saatte sizden alınan kanlarla sabah aç karnına verdiğiniz kan değerleri kıyaslanmış ve diyabetle ilişkilendirilmemişsiniz çok güzel,
bilmek isteyenler için 3 aşağı 5 yukarı değerler şöyledir: açlık kan glukozu 60-99 mg/dl arasında olmalı, yükleme sonrası 1. Saatte 99 dan fazla ise prediyabetik, 124 mg/dl den fazla ise bozulmuş glukoz intoleransı denilir, 2. Saatte de 140a kadar normal kabul edilir