liya3562 evet güzel temiz bir hastane hatta yeni yapıldı ici biraz bakimda yapildi bebek hemşireleri çok iyi güvenebilirsiniz doğumdan sonra bebeğiniz açısından sizede yardımcı olacaklar zaten ihtiyaçlarınızda normal doğum düşünüyorsanız Tahir hocayı kesinlikle tavsiye ederim hiç strese girmeden rahatlıkla doğumunuzu yaparsınız içiniz rahat olsun yani 😊😊