Kızlar ben son adet tarihime göre 7 haftalık hamileyim sağlık ocağında 2 kere kan verdim gayet güzel çıktı sonuçlarım ama henüz hastaneye gidemedim pandemiden dolayı yaşadığım şehirde randevu çok zor bulunuyor. 2 gündür sağ boşluğumdan belime ve ayağıma vuran bir ağrı var bugünde vajinamın sağ tarafında batma başladı biraz araştırdım dış gebelik belirtileri böyle olabiliyormuş yaşayanlar başına gelenler acaba normal mi enfeksiyondan vs olabilir mi ☹️