Havvabarut benım erkan doğum rıskım falan yoktu herşey cok guzel gıdıyodu hatta ogunde komtrole gıttım eve geldım ağrılarım başladı 33+5’tim yoğun kanamayla gıttım plasanta ayrılmıs meğer kızım gayet sağlıklıydı sadece solunum problemı vardı 1 haftada ıcınde atlattı doktorumuz 20 gun kuvezde bıraktı gununu tamamladı hıc bır sıkıntısı olmamasına rağmen tabı bu bebekten bebeğe değısıyor canım şuanda 3,5 aylık oldu bıle yavrum