Rumeysakhrmn Randevun ileri tarihli ise bağlı olduğun aile hekimine yada aile hekimliğinde ebeye rica et canım. Durumunu anlat. Kesin bir fitil yada antibiyotik yazarlar. Erken aylarda enfeksiyon düşüğe, ileri aylarda erken doğuma kadar sebep olabiliyor. Yanma varsa hafife alınacak gibi değildir. Çok sabredemiyorum araya haftasonu girdi dersen bulunduğun ilin kadın doğum acilinden giriş yapın bekletmeden yazarlar virüs kol geziyor diye. Yok illa gidemem dersen yarın nöbetçi eczaneden gebelerin bu durumda kullanacağı ilaçları sordur ücretli al. Ben 8.ayımdayım. Hemen hemen her ay enfeksiyon oldum ve fitil kullandım diyebilirim. Antibiyotik de kullandım. Kullanmasam ilk aylarda sancı yanma, şimdi de son ayda kasılmam oluyor enfeksiyon yaparmış. Uzun oldu ama zamanını geçirme erteleme tatlı bebişin için❤️