36+2deyim şuan 19. Haftadan beri hala parlaklık var ama bazı bebeklerde görülüyormuş. Tek başına bir anlam ifade etmiyormuş. Doktoruma her kontrolde hala orda mı die soruyorum. O da her seferinde önemli bir durum olmadığını söylüyor. Bende artık takılmıyorum. İnşallah seninde benimde bebeğim çok sağlıklı doğar 🤲🏻 Stres yapma, güzel düşünelim 🌸