DefneZiya35 5 yil her ay negatifi gorup hasret cekip agladim doktugum gozyasini bir Allah bilir bir ben bilirim. Ama hicbir hamile kadina haline sukret demedim, benim bebegimin olmamasi onlarin sucu degildi. Allah nasip kismet etsin insallah size de, yasayinca anlayacaksiniz sukretmekle beraber hamileligin ve minik bir canin sorumlulugunu almanin kolay olmadigini. Yani bin sukur tabi ki, sukretmek icin baskasinin bizi uyarmasina hic gerek yok ama birakin da insanlar da streslerini endiselerini yazsin rahatlasin.
Ben kalkip baska birine “cocugun olmuyormus ama nefes aldigina sukret bak ne insanlar var su an olum doseginde” diyor muyum? Saglik icin nasil sukrediyorsaniz ama yine de cocuk istiyorsaniz, bu kadinlar da evlat icin tabi ki sukrediyor ama sohbet etmeye dertlesmeye guc bulmaya ihtiyaclari var. Nolur kadinin kadina yaptigi bu baski son bulsun artik lutfen.