Kızlar banada nasip oldu sonunda o kadar uzun ve zorlu bi yoldu ki…ilk bebeğimi 2018 de 40 günlükken kaybetmiştim doğuştan kalp hastalığı vardı sonra mart ayında tekrar cesaret ettim malum pandemi süreci biraz zorluydu bide ilk bebekten dolayı stresli ve sürekli panik haldeydim fazla uzatıp sıkmıcam sizi..Perşembe günü rutin kontrole gelmiştik nst ye bağlandım çok az bi sancım çıktı doktorum ayın 21 inde yani 38+3 de alırız dedi ama anormalbi durum olursa yani sancın artarsa bekleme gel demişti dün akşamüzeri hafif hafif adet sancısı gibi sancı hissettim çok üzerinde durmadım önce sonra bebek her kasıldığında sancı gelmeye başladı ama beni çok yıpratacak ve düzenli değildi sabahı beklemeye karar verdim ama sabaha kadar gram uyuyamadım 9 gibi msj attım doktoruma düzensiz ama belimden gelen sancm olduğunu belirttim hastanedeyim gel bakalım dedi apar topar geldik saat 10 da hastanedeydik açıklığıma baktılar yok ama nst de sncım çıktı doktoruma gösterdik ve seni alıyoruz dedi ben şok eşim şok yanımızda çanta bile yok hemen annesini aradılar o arada bna önlüğüm giydirildi ve 11,30 da sezeryana(ilkte sezeryan olduğu işin)aldılar bi sakinlik geldi bna hiç stres yapmadım ameliyata girdikten 10 dk sonra oğlumun sesi geldi tek merak ettiğim iyimi ve küveze alınacak mıydı çok şükür kilosu ve gelişimi iyi olduğundan odaya çıkardılar yarım saat sonrada bn çıktm ve minik mucizemi gördüm öyle güzeldiki emzirmeye başladım hemen ve dünyalar benim oldu🥰çok uzattım farkındayım ama bi kaç kelimeye sığdıramazdım allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🙏