Ebrar3435 bişey diyimmi hani herkes ben daha kötüyüm bdnim daha çok bulanıyor diyen varya siz dahil 1☺☺😍 ben daha kötüydüm yemin ederim bencillik değil 😂 şaka yapıyorummm. canım Allah kolaylık versin ilk önce dilerim biran önce biter miğde bulantıların benım yeni bitti 4 ayım bitti 7 haftalıkken başlamıştı çok kütydüm nefes alamıyodum o derece beni rahatlatan şey uyumak yağlı şeyler yememek akşam 5 den sonra yağlı yemememk tuzlu lebleli çok iyi geliyor.. soğuk soda soğuk havuç dene nolur bende çok fenaydım okdr üzülüyorum ki biri miğdem bulanıyor deyince bide serum çok iyi geliyor arada al serum bağışıklıgın düşmesin.