Ayyildiz Merhaba meyve yerken kirazın çekirdeğini kazara yuttum birşey olur mu bebeğe endişelendim 😣☹ ve enfeksiyon kaptm ama ilacını kullanmak istemiyorum bebeğe zararlı olur die bu seferde sakıncalı olur mu die de korkuyorum
NaimeYilmaz Ayyildiz enfeksıyon erken doguma ve su kesesının acılmasına sebep olabılır. Enfeksıyon ılactan kat kat daha zararlıdır. İstege baglı durum degl gunde 3-4 lt su ıcersenız ılacta enfeksıyonda hızlı atarsınız vucudunuzadan
Mujdeicel Kiraz çekirdeği zarar vermez ama ilaç konusunda bir şey diyemem ki burada ne denilirse de dikkate alma. En doğru şeyi söyleyecek olan kişi doktorun. Burada ağızdan dolma bilgiler size zarar verir.
Esa Enfeksiyon ilaçtan daha zararlı bir şey doktorunuzu dinleyin ilacinizi kullanın. Bende hamileyken iki kez antibiyotik bolca ağrı kesici kullandım. Kiraz cekirdegindende bir şey olacağını sanmıyorum
Mosimosi kiraz çekirdeğinden ne olacak ya... ilacınızı kullanın siz, enfeksiyon düşüğe sebep olabiliyor.
deletedmom43 Kiraz çekirdeğini özellikle kırıp 5-6 tane yemezseniz bir şey olmaz. İlacı da ihmal etmeyin. Bebeğinize yazık
Ayyildiz deletedmom43 nie özellikle kırıp yiyim akıl var mantık var sadece bir tane çekirdegi çıkaramadım yuttum . Ondan başka birşey yok