tgbktszdmr Herkesin göbeğinde oluşur çatlak. Benim bacağımda. Çatlak kremi kullanıp etkisini gören var mı bacaklarında ?
gamzetahsin tgbktszdmr sorma canim krem kullandigim halde bacak arkalarim ic kisimlari malesef hep catladi bnmde krem kullanmama ragmen
Sedaaab O kadar tatlı tatlı kaşınmaya başladı ki anlatamam. 33. Haftadayım yavaştan çatlıycaz herhalde.. hindistan cevizi yağı, badem yağı, bebek yağı farkli farkli hergün kullanıyorum sanirsam engel olamiycam 🤦♀️
erkensecil Dogum yaptiktan 4-5ay sonra kalcamdaki catlaklar kendiliginden gecti hic te dert etmedimm cunku Anne oldumm💙 yani cok ta dert edikcek seyler degill … boş şeyler bunlar takilmayin …